Tietoa meistä

Anttolan seudun vanhempainyhdistys ry on perustettu syyskuussa 2023.  Yhdistyksemme  on vanhempainliiton jäsen.  Yhdistyksen kotipaikka on Savonlinnan Haapakalliossa. Kyläkoulumme on Anttolan koulu, jonka puolesta toimimme.

Yhdistyksen hallitukseen kuuluu; Anne Karvinen (pj), Henna Kukkonen (varapj.), Päivikki Liukkonen (sihteeri) ja Jenni Kaskinen(rahastonhoitaja)

Tulevaisuuden suunnitelmissa on järjestää tapahtumia ja myyjäisiä.

Vanhempainyhdistyksen toimintaa:

• Marraskuussa 2023 vanhempainyhdistys on kerännyt lahjoituksena pulkkia,liukureita ja lumilapioita toimitettavaksi joulutervehdyksenä Anttolan lasten iloksi kouluun, päiväkotiin sekä alueen perhepäivähoitajille. Keräykseen osallistui paikallisia yrityksiä ; JT-Metsäenergia, Kerimäki-Puruvesi LC, Sylkyn Sora Oy, JLM-Trans Oy , Koneurakointi J Partanen ja Sanna Pennanen tmi. Lahjoitukset luovutettiin 7.12.2023 Anttolan koululla.
Kuvassa vas. Raija Tervonen (Kerimäki-Puruvesi LC), Esa Ruuskanen (Kerimäki-Puruvesi LC Presidentti), Hannele Taavitsainen (Anttolan päiväkodin johtaja), Anne Karvinen (Anttolan seudun vanhempainyhdistyksen pj), Anu Pitkänen (Anttolan koulun johtaja) Ja Henna Kukkonen (Anttolan seudun vanhempainyhdistyksen hallituksen jäsen)
  • Olimme mukana Anttolan koulun joulumyyjäisissä Kylätalo Nousulassa 25.11.2023.